HTML

Vámpírként

Ez a történet egy lány naplóbejegyzéseiről fog szólni. A leírások nem valami részletesek, hiszen mindenki másra koncentrál a naplójában és más a leírási stílusa.

Friss topikok

  • Nofete: Köszi szépen neked is nagyon boldog karácsonyt!!!! Azt már tudom, hogyan fogom folytatni, de azt m... (2008.12.26. 10:07)
  • Sabine Aquila: Rendben. Én már nagyon várom a folytatást :D (2008.11.01. 15:55)
  • Nofete: Örülök, hogy tetszik. Most néhány napig nem leszek itthon, de amint hazaérek folytatom. Remélem ut... (2008.04.02. 21:19)

Linkblog

2008.05.01. 15:47 Nofete

...a lakásomba fekszem az ágyamon, Márk még mindig nem ért vissza. Miután szétváltunk odasétáltam a koktélos pulthoz, s valami italt iszogatva figyeltem őt. Egy középkorú vámpír férfihoz ment oda beszélgetni, de többet nem láttam, mivel egy fiatal szőke srác ült le mellém beszélgetni. Szegényem nem sejtette, hogy ez az utolsó éjszakája. Táncoltunk néhányat, aztán megkértem, hogy kísérjen haza, természetesen tetszett neki és nem tiltakozott. Persze az egyik sikátorban torkon ragadtam és kiélveztem minden csepp vérét. Hazaúton már azon járt az agyam, hogy ki lehetett az a vámpír, akivel Márk találkozott. Az elmélkedésemből a lakás ajtajának nyitódása zökkentett ki...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vampirkent.blog.hu/api/trackback/id/tr85449982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása