HTML

Vámpírként

Ez a történet egy lány naplóbejegyzéseiről fog szólni. A leírások nem valami részletesek, hiszen mindenki másra koncentrál a naplójában és más a leírási stílusa.

Friss topikok

  • Nofete: Köszi szépen neked is nagyon boldog karácsonyt!!!! Azt már tudom, hogyan fogom folytatni, de azt m... (2008.12.26. 10:07)
  • Sabine Aquila: Rendben. Én már nagyon várom a folytatást :D (2008.11.01. 15:55)
  • Nofete: Örülök, hogy tetszik. Most néhány napig nem leszek itthon, de amint hazaérek folytatom. Remélem ut... (2008.04.02. 21:19)

Linkblog

2008.03.24. 22:17 Nofete

...a férfit, aki megmentette az életem William-nek hívják. Sebastian régi barátja, aki szintén megjelent a találkozón, ahol tőrbecsaltak minket. Igazából már nem is emlékszem az ottani és az utána következő eseményekre. Most döbbentett rá, hogy mindez már másfél éve történt. Alig akarom elhinni, hiszen ez lehetetlen. Hogyan történhetett meg? Will szerint a fájdalom az oka, elvette az eszem. Árnyéka lettem önmagamnak, nem én uraltam a testem, ezért meg akartam halni. Szerencsémre Will folyton figyelte a tetteimet és még időben közbelépett. A napkelténél érzett fájdalom is észhez térített. Rátaláltam a régi önmagamra...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://vampirkent.blog.hu/api/trackback/id/tr50395180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása